märkte att det regnade ute?...

2011-03-10

Är hemkommen från skolan, ska snart gå till mitt rum och läsa lite tänkte jag. Jag har kommit på nu att det är torsdag. Alla dagar i veckan har kännts som fredag, och idag som dagen som är närmast fredag så har det känns som måndag. Men iallfall, skolan har varit ganska rolig idag. Jag har varit på topphumör tsm med Maria. Vet inte hur högljuda vi har varit och hur mke folk vi har stört? ;o Moa har ju kommit tillbaka nu med. Efter två eller tre veckor i Thailand. Och nu kommer hon hem till kalla Sveriga igen och är knallbrun.

Haha, en gammal bild på mig från sommaren 2010 :) saknar tiderna stort <3

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0