Min fredagskväll :)

2011-03-25

Kom hem vid halv nio, nio efter fuskis. Det ver väldigt bra, satt med Moa, Linnea och Emelie. Gud vad många gamla vänner jag träffade där. Och alla små barn som jag träffade dagligen när jag gick i gunnebo. Jag saknar verkligan 6:an i Gunnebo, det var så fantaskist kul. Och inte bara klassen utan dom små med. Jag älskar ju mindre barn så jag hade ju kontakt med typ alla på skolan. Saknar det verkligen, men jag måste åka och hälsa på dom någon gång snart.
När jag kom hem så satte jag mit framför tv:n på drirekten ungeför för att se finalen på let´s dance. Kollade klart på alla dansare och så. Sedan slog klockan tio och jag gick ifrån tv:n. Och nu så har jag missat om vem som vann xd haha, men jag ska kolla på aftonbladet. För där måste det ju stå.. eller?

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0