Mina mysiga sockor :D

2011-03-11

älskar mina små sockor. Väldigt glad att jag gjorde dom, fast dom bliv ju en aning förstora. De är jätte varma och sköna iallfall. Ska nog gå med dom i hela helgen.
Jag passade ju på att fixa naglarna med. Filade dom till lite rundare och satte på lack. Mina naglar går ju bara av på vintern för att de inte får någon styrka från solen, så dom är inte jätte långa. Med jag har ett lack som stärker naglarna och den funkar faktiskt mke bra för mig. Ni ser på bilderna neråt vad det är för någon :)

men måste gå nu, dax för mat här hemma. Och det var på tiden, min mage bara skrivker efter något att jobba med. Det bli lax, potatis, sås och sallad. Mums för min del, det är gott :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0