och så kör vi på ett till inlägg :D

2011-03-28

och nu så är jag tillbaka, ni har väll hunnit och sakna mig mke? vet egentligen inte varför jag sitter här igen framför bloggen. Men när man har tid så kan man ju ta och blogga lite i varje minut ;)
haha, ikväll blir det nog att baka. Pappa bad mig att baka någonting gott och då valde jag kladdkakemuffins. Inte så förvånade för det heller va? haha. Ne men han skulle på någon träff någongång i veckan och då ville han ha med sig lite fikabröd. Han tänkte på lilla mig där och att jag gillar och baka. Och det har han rätt i, jag älskar att baka. Så kvällen blir nog till att stå i köket och baka kladdkakemuffins :) mumsigt.

bilden från någon annangång då jag bakade kladdkakemuffins :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0