Om du kunde förstå så skulle det bli lättare

2011-03-02

Slutade skolan för ca fyra timmar sen. Pappa fick ju komma och hämta mig bara för att jag inte orkade vänta på en seg buss som stinker. Usch, ne att åka buss är inte min grej.
Jag tog med mig min kamera och gick ut för att fotografera. Jag såg massvis av saker som kunde bli ett bra kort, jag hann inte att fota så jätte mke för det ver tydligen dåligt batteri. Jag tyckte inte att så många bilder blev bra. Men jag ska ladda kameran nu och sedan senare ivkäll så ska jag fotografera lite innomhus kanske?
Jag har väldigt bra ögon för att se en bild som skulle bli bra, men sedan så blir det ju inte lika bra på kameran som man ser det. Det är därför jag ska uppfinna när jag blir äldre och en aning klokare, att jag ska uppfinna ett par linser som är en kamera. För då bli bilden så som man ser den, och då är det bara att säga eller tänka "ta kort" eller nått xd haha.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0