Om tiden kunde stanna skulle vara en ära

2011-03-01

Idag så blir det inte så jätte mke bloggande här för mig inte, jag ska sitta och plugga hela kvällen. Ni vet religonläxan som jag har haft som jag har skrivit lite om. Det är borta! Allt är borta, inget av det finns kvar. Så jag måsta starta om hela uppgiften från början, jag som hade kämpat så mke med den, jag skulle facktiskt kunnat fått ett mvg på den. Uppgiften ska vara klar tills imorgon, Helen måste ge mig mer tid. Hon måste förstå mig och vad som har hänt.  Memen, jag kan inte sitta här med. Det är väll bara att sätta igång så att jag kommer någonvart iallafall..

Föresten så har jag hittat en till 30-dagar, fast iden här fanns det bara 20-dagar. Men det spelar ingen roll. Men den här 20-dagar händlar mer om bilder än att skriva. Men ah, får starta den senare.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0