dåliga blogg-dagar

2011-03-19

Väldigt dåligt bloggande på dom sista dagarna. Datan gick sönder på tisdags eftermiddagen, så vi gick in med datan till Västervik så att dom fick kolla på det. Och nu har den äntligen kommit tillbaka. Jag vet inte redigt hela historian om vad som hände med datan. Men pappa var ensamen hemma och körde lite med vedklyven ute. Plösligt så gick den sönder så han kollade som det hade gått någon propp, men sedan så började vedklyven att funka igen. Men så visade det säg att det typ hade kommit in någon elspik eller vad dom kallade det för, in i huset. Det kom in för mke el in i datan så mke som den inte klarar av. Något åt det hållet hände iallfall.

Sån tur så har jag iallfall inte gjort så jätte mke dom här dagarna, så jag behöver inte sitta här hela kvällen och blogga ;)
I tisdags så pluggade jag mest till svesnkaprovet som jag hade igår. Så mke mer gjorde jag inte, var i skolan och allt gick bra. I Onsdags så var det studiedag för alla skolor i komunen. Jag, Anna och mamma åkte in till stan en sväng tillsammans. Gick en runda men köpte inte någonting och hittade något fint gjorde jag heller inte. Torsdags så missade jag förmiddagen i skolan för att jag var på sjukhus. Inget allvarligt, det var bara att jag skulle få veta hur min träning skulle fungera för mina ögon. Jag har säker sagt det någongång på bloggen, jag ser dubbelt och suddigt. Väldigt irriterande och jobbigt. Men det ska jag få bort nu. Kan berätta mer om det senare. Kom tillbaka till skolan igen vid lunch. Sedan så var jag med i en mattetävling som inte gick så vidare bra.
I fredags, alltså igår. Så var jag i skolan som dom andra dagarna. Hade mitt svenskaprov, gick lite uppochner med det. Trodde att det skulle vara lättare och att jag kunde det. Men det fixade sig nog. På kvällen så var jag inne i stan på Mejeriet och kollade på musiktävlingen. Min bror och hans band Renamed var ju med, det var för deras skull jag åkte in till stan för ;) men alla var lika bra nog. Tyvärr så gick inte renamed vidare, det var lite synd faktiskt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0