adjöss min vän :(

2011-03-30

Har precis kommit hem nu från stan. Jag, Anna, mamma o pappa åkte och hälsade på mormor och morfar lite. Det var länge sen man träffade dom senast,  de har varit bortresta någonstans tror jag, till någon släckting typ. Men nu är jag hemma igen, sitter här och skriver lite med Sammy på facebook och smsar på Martin, Emelie och Rasmus. Åh, kan dom inte hålla på en plats eller? haha, jag blir ju förvirrad.
Ikväll så måste jag duscha och plugga till provet. Känner lite redan att det inte kommer gå så bra för mig.

Joo föresten, jag kan ju berätta att jag inte kommer ha någon mobil nu på en vecka. Haha, jag var ju så smart att jag slog vad med mamma och Anna. Min mobil ska vara avstängd och dom ska ha den en hel vecka. Haha, 50 kr står på spel. Vågade inte ta högre om jag förlorar, vilket som jag kommer göra xd haha.

Sees om en vecka igen min vän :( Lycka mig till, jag kommer förlora...

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0