tre sommarbilder på mig

2011-03-06

När jag vaknade imorse och såg ut så tänkte jag bara "Vilket sommar väder" :) Himlen var klarblå, solen lyste och det såg så varmt och skönt ut. Precis som om det skulle vara sommar. Jag ska bara ladda min kamera sen springer jag ut. Ska vara ute länge och fota har jag bestämt. I den här helgen så har jag sagt att jag ska göra massa saker men det händer ju aldrig? Jag har sagt varje dag nu att jag ska plugga, i fredags så kollade jag ju inte ens i böckerna. Igår så gjorde jag lite på historian iallafall. Men idag så ska jag först ut och sen plugga hela kvällen. Det måste jag göra, för snart så är alla prov här.

Sitter just nu och rensar bilder. Har väldigt många onödiga som inte ens är fina? så dom är ju inget att sprara, fula bilder. Sommar, ge mig sommaren tillbaka <3 :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0