Vatten kan vara lite kul


Är nyduschad nu :) väldig skön känsla när man kommer ut från duschen och är ren. Det vart inte en sådan jätte lång dusch som jag brukar ta på kvällerna. Men det duger ändå, bara att jag blir ren. Nu ska jag lacka mina naglar så att dom blir starkare, dom bara går av nu på vinter för att det inte finns någon sol som stärker dom. Och så ska jag gå och smörja in mitt ansiktet med en kräm som sägs ska funka till att få bättre hud och bort med alla finnar. 
Sedan ska jag hjälpa pappa med maten, tacos :D tihih, gott. Och sedan blir det att plugga -.-

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0