Anna gästbloggar :)

Tjena tjena, Anna här då :D

Skulle bara säga att.. jag är bäst och att jag har världens bästa syster! :D <3
Linnea Zeijlon, du är den bästa syster man kan önska sig.
Vad skulle mitt liv vara utan dig? :o Skulle vara det sämsta livet någonsin...
Du finns alltid där för mig och jag desamma!
Vi kan prata om allt, verkligen allt! <3
Vi kan bara komma och sätta oss och prata om allt. Vi skrattar åt allt.
Så jävla skönt att ha en sån syster, som man kan prata med allt om och
gör allt med, har alltid kul med dig!
Jag älskar dig syster! <3<3 <3
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Molly

Awwn, vad fin text! :)

2011-05-19 @ 17:05:15



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0