Du är för söt !

2011-05-09

Igår så kunde jag ju inte blogga så mkt mera än vad jag gjorde. Och det var ju för att blogg.se strulade lite. Men jag vaknade sent, åkte sedan till norrhult. Åkte ut till sommarstugan och mötte på mormor och morfar. Dom var hundvakt för Hampus så jag lekte lite med honom. Vi alla tog en promenad så jag, Anna, mamma och pappa tog en sväng in till Carola. Hälsade på lite och så. De har en hund som pälsalergier ska kunna tåla. Väldigt coolt och eftersom jag och mamma är allergiska så ville vi testa på det lite. Men det gick mke bra, jag kände inte av någonting. Och vi ska vara hundvakt för deras hund med :d väldigt spännande. Men nu kommer jag inte ihåg när, men det är nog ett tag till. Jag kommer heller inte ihåg hundens namn xd
Hemma så fixade jag, Anna och mamma lite i Toffsas utebur. Vi gravde ner en sandlåda till henne med sand i. Och så satt vi upp lite hopphinder som vi ska träna henne till. Och så fick hon ett nytt hus. Pappa och Robin byggde på altanen så länge. Senare så solade jag och Anna lite, grillade gjorde vi med senare på kvällen. Väldigt gott, kändes som sommar. På kvällen så hittade jag väll egentligen inte på så mke.

Idag så har jag inte hunnit så mke mera än skolan. Och det var okej. Hade lite huvudverk en stund och mådde illa, men det är över nu. Och nu så har jag och Anna precis kollat lite på Ulrik Munther :) han är alldeles för grym och söt!

Kommentarer
Postat av: Molly

Kan du inte lägga ut lite bilder på eran kanin? :)

2011-05-10 @ 13:11:05



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0