har pecis kommit hem :)

2011-05-02

Är ju ingen skola för mig idag, bara för att vi på högstadiet gick i skolan på en lördag förra terminen. Så jag passade på att åka till Gunnebo för att hälsa på min gamla skola. Väldigt roligt att se alla barn igen, självaste skola med, att gå där i dom små länga korridorerna med krokar på sidorna. Och lärarna var väll också lite trevligt att träffa. När man väl har lärarna så kanske man inte uppskattar dom så jätte mke. Men när man tänker tillbaka som jag så har dom faktiskt varit en del i min uppväxt, dom har hjälp en att klara framtiden. Jag åkte ner dit vid elva tiden ungfär. Mamma fick tjusta ner mig, hon skulle ändå in till stan. Jag hälsade på alla lärare och var lite med mina gamla vänner. Var med på 5:nas lektion kan man säga. Dom hade friidrott ute så jag kolla på lite och så.
Gick hem till famror sen och åt lunch och glass. Sen fick mamma komma och hämta mig igen och nu så sitter jag här :) har lite musik på, kollar facebook och lite bloggar.

Vart försvann det fina vädret då? det kände ju som att sommaren hade kommit. Har ju blivit lite kylit nu igen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0