hur skulle jag klara mig utan dig?..

2011-05-24

Ännu en kväll är kommen. Gud vad dagarna går nu för tiden. Bara tre veckor kvar i skolan. Sen så har man gått ut sjuan. Har gått helt för fort, hänger ju inte redigt med i farten. Jag har en liten ledig kväll. Det var ett bra tag sen den senaste. Jag ska bara baka lite kakor. Både till imorgon, för att mamma fyller år. Och för torsdag, för då kommer några för att fira mamma. Jag och min klass ska ju in till stan imorgon. Ska typ till Elfa och sånt, vi ska vara där en heldag. Jag tänkte att jag skulle stanna i stan efter, med Anna. Men hon känner sig lite sjuk nu, så vi får se hur det blir. Men vi tänkte gå till mammas jobb för att fira henne. För hon jobbar hela dagen, förutom på förmiddagen då vi alla är i skolan. Men får se hur det blir. Så det kanske inte blir så mke bloggande imorgon förrens på kvällen :)

Jag typ gillar dig...

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0