inte bli sjuk igen...

2011-05-27

Känner av att jag mår lite dåligt. Hoppas det inte blir en riktigt sjuka, att ligga i sängs hela helgen. Har en fruktansvärt huvudverk och ont i halsen. Orkar inte med det här ;o

Är hemma ensamen med Anna :) mamma jobbar, pappa o Robin är inne i stan för att hämta Robins frack. Imorgon så är det Robins bal. Så det blir väll att ladda mina två kameror nu och sedan se till så att det finns bra mke plats i minneskorten. Ska fotografera dom lite när dom går till stadsparken. Får se om det blir några lyckade bilder eller om jag bara är stressad. Har inget att ta på mig heller. Vet inte om vi ska klä upp oss lite eller något?

Just nu så sitter jag och läser lite om hundar. Det finns en hundras som pälsalergier ska tåla- irish softcoated wheaten terrier. Mamam och jag tål ju tyvärr inte påladjur. Mina sysslingar har en sådan ras. Vi var och hälsade på dom för någon helg sedan. Allt gick bra och så. Har hittat här en sida om en hundfamilj som har valpar till säljes. Så jag sitter och kollar lite :)

kolla så jävla grymt söta :D

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0