känns som att den dagen var igår~

2011-05-21

Har kommit hem igen. Vi hämtade upp Anna med hos sin kompis i Hjorted. Just nu så ska jag gå till soffan och sätta mig med min familj. De kollar på Smartare än en 5-klassare, om det heter så. Jag är väldigt sugen på godis. Mamma och pappa var nere vid Godishuset när jag var borta. Och nu är det försent att åka ner dit igen, de har stängt nu. O mamma eller pappa var ju inte så smarta o köpte en påse godis till mig heller. Så jag ska sitta och äta från deras påsar ;) Städ blir det inte kväll. Men att plugga ska jag nog göra precis innan jag ska sova :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0