Mitt liv består bara av stress..

2011-05-23

Har egentligen ingen tid för att sitta här och blogga. Kommer inte knappt ha någon tid alls idag för bloggen. Men nu får vara lite tacksamma och jag gör det nu. Måste plugga hela kvällen ikväll. I religonen, jag ska har två prov i religion innan sommaren. Och det är bara tre lektioner kvar. Vi får välja själva när vi vill ha proven. Jag är jätte nervös att jag inte kommer klara det. Har bara en kort kväll på mig nu och lära mig in 10 frågor med långa svar. För jag tänkte att jag skulle kunna göra provet imorgon. Det skulle vara smart, så att jag inte har allt kvar till sista minuten.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0