o vart försvann min ork?

2011-05-20

Jag tänkte blogga förut med jag orkade verkligen inte. Har inte en sån stor lust till det nu med. Hela dagen sen jag kom hem så har det varit så segt. Har inte haft ork till någonting idag. Vill bara slappa och njuta av värmen. Tänkte ta en rejäl längpromenad nu :) men jag ska nog sitta här ett tag till. Har lite musik och så sittar jag vid fb och skriver lite med Martin. Trevligt trevligt!

Kanske så ska jag ta med mig lille kameran min ut på en promenad :) det skulle nog kunna vara något.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0