önskar att du var här

2011-05-06

fredag idag då, väldigt skönt. Är faktiskt helt slut efter dom här tre dagarna i skolan. Men det ska bli skönt med lite ledigt igen. En stor del av dagen har redan gått och jag har inte gjort ett skit. Bara slappat och tagit det lugnt. Så ska det vara, härligt. Det är fint väder ute igen, lite blåsigt men ändå varmt. Snart är det mat, kycklingsallad blir det. Väldigt gott!
Idag i skolan så var det bättre, men fortfarande snurrar mina tankar omkring mig. Hade ett oförberett prov i bild. Man skulle rita av en vän. Jag kan inte precis göra det gallant för min syn, men Carena sa att min bild blev perfekt och att det var en av dom bästa. Väldigt stolt över mig själv faktiskt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0