tänkte att jag skulle försöka och köra igen :)

Jag tänkte om jag skulle försöka med 30- dagar igen. Förra gången så gick det ju inte så bra. Men ett till försök skadar väll inte. Dom tre dagarna som jag hann förra gången kommer se likadana ut :)

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 10 intressanta fakta om dig själv.
Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 03- En bild från någonstans du har varit.
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade
Dag 05- En bild du tagit som du anser är ”konstnärlig”
Dag 06- Vilken är din favorit-superhjälte, och varför?
Dag 07- En bild på dina gummistövlar
Dag 08- Korta små mål för denna månaden, och varför?
Dag 09- Något du varit stolt över de senaste dagarna.
Dag 10- När och varför började du blogga?
Dag 11- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.
Dag 12- En bild hemifrån
Dag 13- En bild på dig och din familj
Dag 14- Mitt första julminne
Dag 15- Varsin bild på dina djur och namnen på dom
Dag 16- En till bild på dig själv.
Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 18- Min garderob
Dag 19- Smeknamn du har, och varför du har dom.
Dag 20- Min favoritbok
Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 22- Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?
Dag 23- Någonting jag vill ha
Dag 24- Favoritrecept
Dag 25- någon som du kännt på en ganska kort tid men som ändå betyder mycket
Dag 26- Din favorittid på året.
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning?
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
Dag 29- Vad har du lärt dig denna månaden?
Dag 30- Din favoritsång.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0