tog den tidiga bussen hem

2011-05-19

Har kommit hem nu efter en långtråkig dag i skolan. Tog den tidiga bussen hem eftersom vi slutade tidigare, orkade inte vänta på den andra. I skolan så har jag somsagt hängt med b- klassen. Varit med dom och med i deras lektioner. Jag kände mig inte precis hemma, det var ovanligt att gå med dom :) Var med på deras teknik, idrott och matte lektionen. Hade lunch och då kom mina klasskompisar hem igen efter en hård träning i simhallen. Sedan efter det så hade jag matte och idrott igen. Av idrotten så fick man sluta när man var klar med uppgiften. Det blev jag efter en halvtimme. Efter det så gick jag och Moa runt i skolan och väntade till bussen skulle komma :)
 
Nu så är jag äntligen hemma. Tog nyss en muffins och nu så sitter jag här :)

Kommentarer
Postat av: LillRicke

Fin bild!

2011-05-19 @ 17:06:06



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0