Maj 10, 2011

2011-05-10

Tack för alla jätte snälla och söta komentarer som jag får av er alla läsare, jätte gulligt :')

Har kommit hem från skolan nu då. Är ensamen hemma, väldigt skönt. Men resten av familjen kommer väll också hem snart. Idag så ska jag nog inte hitta på så mke. Bara plugga lite lätt ikväll. Ska nog gå ut en sväng med efter maten. Ett väldigt härligt sommarväder det har blivit. Det är bara att hoppas att inte någon snö kommer igen. För det ogillar verkligen. Nu har vi precis fått värmen och allt grönt på träden, då ska inte kyla och det vita kommer tillbaka. Jag vart väldigt trött på vinter efter en sådan läng vi hade i år.

Just nu så sitter jag lite vid facebook och har lite musik på medans. Jag är lite sugen på något sött?


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0