rrrr-rubrik

2011-05-16

Tjaa :)
Idag så har det varit en helt vanlig dag. Måndag nu igen, skolan och alla jobb börjar. Skolan har faktiskt varit
helt okej, en gamal vän kom tillbaka till skolan igen. Väldigt trevligt. Engelskaförhöret hade vi idag med som jag satt och kämpade med igårkväll till halv tolv. Fick full pott, väldigt stolt över mig själv.

Just nu så gör jag inte så mke mera än facebook och har lite musik på. Tiden har bara runnit iväg, klockan är redan halv åtta. Jag funderade på att plocka lite ordning i mitt rum o så plugga lite. Får se om jag hinner och har någon ork till det alls.

Anna sitter här också med mig. Det var hon som kom på rubriken, bara för att jag är så dålig på sånt ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0