gumman.. <3

Izza, jag såg hur din lycka försvann när en vän till dig aldrig kom tillbaka.
Hon var även en fin vän till alla oss andra.
Jag vet att ni hade hållit ihop läng nu, men någongång så måste slutet komma.
Och den tiden är inkommen nu.
Våran vän tog adjö och försvann ur våra liv.
Men hon hade inget val till det.
Hon ville stanna hos dig men hon kunde inte det.
Jag vet dina känslor, det är en stor saknad till den tiden som redan har varit förbi.
Och en stor bit av dig är sorg, du består bara av sorg och tårar just nu.
Jag vet att bara lille jag inte kan göra dig lycklig ännu en gång.
Men om vi kämpar tillsammans igen som vi gjorde så bra förut, så kan vi nog se ett nytt leende igen vid dina läppar.
Jag klarar inte av att se dig så här ledsen, jag har aldrig sett dig så här förstörd förren nu.
Jag försöker göra vad som helts för dig och är vid dig.
Men du vill visst vara enamn just nu.
Och det accepterar jag, men du ska veta att jag står fortfarande vid dig och ingen av oss har lämnat dig.
Gumman, du betyder lika mycket för mig som du alltid har gjort.
Du ska veta att jag är helt tacksam över att jag är en av dina vänner.
Du har lärt mig så mycket under den här tiden.
 Du har lyckads att förändra mig till en mycket bättre människa än från den jag var innan sjuan.
Jag vet att jag kan vara lite tystlåten av mig ibland.
Men jag kan lika lätt vara helt galen, knäpp och vild.
Jag har delat så mycket skratt med dig.
Men nu, nu var det ett tag sen det sista skrattet var.
Det är för att vi har glidit isär efter dom här dagarna, ibland så känns det t.o.m att vi knappt känner varandra längre.
Jag börjar bli orolig för dig, men jag får heller inte så mycket ut ur dig.
Du kanske inte känner för att prata just nu men det är bara att börja när du känner för det.
Jag vill inte att du ska må ännu sämre för oss, att du känner att jag inte finns där.
Men jag finns där fortfarande gumman, jag har inte lämnat dig än.
Slösa inte tid på att känna dig ensamen när jag och många fler fortfarande står kvar och älskar dig.
När du behöver mig, står jag redan vid dig.
Jag väntar till jag hör "Jag behöver dig nu Linnea" av din mjuka röst. 
Du är mer älskad av oss alla än vad du tror och kommer alltid vara <3 

2011-05-07

Kommentarer
Postat av: Natta

Ååh, vilken fin text!

Vilken bra vän du är Linnea! :)

2011-05-10 @ 13:11:56



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0