Vi lever bara en gång - ta vara på den tiden

2011-05-21

Jag och familjen har precis ätit klart nu. Vi har grillat och alla har hjälpt till med maten :) en härligt lördagskväll tillsammans med sin familj. Om några tio minuter så ska jag springa upp till vägen för att träffa på farmor. Vi två ska åka till hjorted till farfars grav. Saknar honom väldigt mke, har inte varit där på ett bra tag nu.

Ikväll så måste jag städa mitt rum, eller plugga. Eller så försöker jag hinna med båda. För se hur det blir. Men nu måste jag gå, ses :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0