a friday

2011-11-11

Det är ju redan fredag idag kom jag på. Vart tog veckan ivägen? Bara jag som har tyckt att den har runnit iväg med sin egna tid. Känns ju inte alls länge sedan det var måndag.

Men jaja. Sitter här hemma just nu. Väntar på att någonting ska hända. Har lite musik på och är social med vännerna.
Ikväll blir det bara att vara hemma och ha det mysigt. Måste plugga lite faktiskt, men det går nog fort. Sedan dusch och Idol med smått och gott.



bild från google.se



Vart grymt mycket sugen på lösgodis nu. Har inte köpt det på en evighet. Bara tiggit av andra, hah. Men jag ska ju sluta med småsaker. Så det blir nog inget ;o

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0