bara att börja med sitt "arbetsliv" igen

2011-11-15

Har suttit och pluggat nu de senaste 1-2 timmarna. Det går kanon! Jag kämpar på med religionen och försöker bli klar med den. Får hjälp av mamma och Marie också. Så då går det dubbelt så bättre. Man får ju skratt i undervisningen också. Det är bra, skratt behöver man.

Jag tror nog att vi inte har så mycket plugg som det är på bilden. Jag slängde bara i lite mappar i väskan idag och drog hem. Så några ämnen av dom har vi inga läxor i ens. Hahah, lyckat. Och så har jag suttit och pluggat under helgen på något som vi inte ens har något läxförhör eller prov i, bravo Linnea! :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0