bara en vecka kvar tills helg

2011-11-14

Sitter här och dricker min oboy och äter mina mackor som kvällsmat. Väldigt gött att få något i magen. Under kvällen har jag bara varit tsm med Shelby och sedan pluggat. Har läst genom hemkunskapen några få antal gånger. Får läsa på mera imorgon istället. Har frågat några av mina vänner också om det är något förhör på det. Men ingen har ju koll, de visste knappt att vi hade läxa i det. Så jag får prata med Mickaela imorgon :)

Har kelat och lekt mycket med Shelby under kvällens gång. Bästa kompisar nu. Men hon har tyvärr åkt hem. Och hon lämnade all sin hundhår på mig. Jag är dränkt i hennes päls på mig. Känns iallafall skönt att jag tål henne :')


ni behöver inte bry er varken om mitt hår eller klädstil på bilden. För där var jag ett troll för dagen som bodde i skogen :')


Kommentarer
Postat av: Amanda

God morgon :) hoppas du får en bra dag

2011-11-15 @ 05:42:26
URL: http://stockholmtomarbella.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0