dagens buss asså

2011-11-25

Och så måste jag berätta en liten historia för er som hände mig idag. Det var när jag hade slutat för dagen och gick med Anton upp till bussstationen. Moa och Linnea hade inte sluta än så jag drog utan dom. Och så ser jag den tidiga bussen stå där och typ väntar på mig. Så jag tänkte ta den för då skulle jag komma hem tidigare. Så jag gick där mot den och när jag bara var en bit kvar till bussen, så ser jag att han stänger dörrarna och kör iväg. Så jag börjar ju kuta efter i bussens tackt och avbröt Antons och min samtal och sa bara ett snabbt hejdå. Jag bara bankade på bussen och skrek stanna typ, sprang där i min fart. Men jag kom iallafall med den. Men snacka om en sur gubbe. Men det var nog en rolig syn för mina skolkamrater. Jag har ingenaning om hur jag såg ut? Men jag har en bild om det i min huvud. Och jag skrattar åt det. Se en liten flicka springa bredvid en stort buss och skriker, haha.



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0