Dag 15 - Min idol.

2011-11-22

Jag tänkte att det kanske var dax nu att göra sista dagen av 15-dagars listan som jag har hållit på med ett bra tag nu. Så att jag har den klar. Så att jag kanske kan hitta en ny lite roligare, så att jag håller dagar för dagar? ;)

Men min idol. Hm, jag har faktiskt ingen idol. Jag gillar vädligt många på olika sätt. Och jag kanske har mina idoler fast inte hundra riktiga idoler. Men på deras sätt. Om ni förstår hur jag menar? Hahah, så det har var ganska så enkelt. Har helt klart bara inget svar till er, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Tua

sv: har sett nya how i met your mother, så ligger i soffan! :)

2011-11-22 @ 16:54:32
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0