Dag 9 - Hur min framtid ser ut och varför

2011-11-03

Om jag skulle ta och försöka med att forsätta med listan? hah, kanske en smart idè.


Min famtid alltså. Jag har inte funderat så mycker över den. Jag låter mitt liv rulla på och så får jag se vad som händer och sker med de. Just nu så vill jag bara att min "tidiga framtid" ska bli kanon. Att jag går ut högstadiet med bra betyg och att jag kommer in på en bra linje på gymnasiet. Har funderat lite på barn- och fritids programmet där. Men är inte helt säker på vad jag vill gå. Att jag klarar de tre åren galant. Att jag får ett perfekt jobb som jag tjänar bra på, får ett stort fint hus med en familj. Kan inte säga så mycket mera :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0