det vart en sväng till staden

2011-11-10

Det vart att åka och bowla. Just därför har jag inte hunnit med att blogga så mycket. Vi drog precis efter middagen, alltså någongång efter fem.
Hade det rolig även att det gick åt helvete för mig att bowla. Är en rätts så dålig förlorare (a men då blir det att man får dubbelt så tur till nästa gång. Drog till Donken och självaste stan där efter. Chillade bara och njöt. Drog hem igen och har varit hemma i en timma nu kanske. Och därimellan har jag pluggat. Känner mig rätt så.. stressad, över det. Över alla läxor och prov som är på g till oss.

Har förresten äntligen gratis sms igen, så smsa på gött fölk, för nu får ni svar också!



 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0