en trötter här

2011-11-16

Vi kör på ett till inlägg. Bara för att jag har varit så oaktiv idag. Ska snart dra härifrån, och köra lite på läxor hade jag tänkt. Eller om jag ska göra dom med datorns hjälp så att jag kan sitta ett tag till?
Iallafall, händer inte så mycket hos mig just nu för tillfälligt. Är social med folk på fb, har lite smått musik på och chillar bara.



Imorgon så blir det klippning för min del. Tänkte om jag skulle stanna i a-rum då med efter skoldagen. Så att jag slipper att åka fram och tillbaka. Eftersom de bor i a-rum som jag ska klippa mig hos. Det är några vänner till mamsen.
Fast jag tror nog att jag drar hem ändå. Finns ingen rolig att hänka med hem. Och isf har väl de inte tid eller vill bara inte stå ut med mig. Så får se om jag hinner med något inlägg där imellan isåfall om jag åker hem :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0