ensamen hemma i det stora huset

2011-11-04

Ensamen hemma halva dagen, härligt. Föräldrarna slutar vid fryra och kommer hem runt halv fem kanske. Robin och Anna är ute och reser lite med sina vänner. Så nu är frågan igen, vad ska jag hitta på i det ensamna huset? :D

Har iallafall startat min dag med en frukost som jag äter nu, och lite hög musik på. Ställde klockan på halv nio i morse, för att vakna tidigt. Kom väl upp en halvtimme, timme efter. Så jag fick ligga och dra mig lite. Men vi hörs gott folk :)



Men om jag skulle ta en runda med kameran? kanske en bra idè.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0