godnatt säger jag bara

2011-11-25

Jag känner mig väldigt rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vill så gärna sova. Tänk, ligga i sängen och bara vila ut. Och så somnar man in långsamt. Men jag vet inte. Klockan har ju inte hunnit att bli så jätte mke än. Jag trodde hon var mke mera, mitt i natten. Och hela familjen är fortfarande upp och har liv för sig här hemma i huset. Jag får försöka vara uppe ett tag till iallafall.

Men jag säger godnatt nu med detsamma. Så hörs vi imorgon igen. Morgondagen för mig blir att plugga, och sedan sätta upp lite ljusstakar osv. till på söndag. Men godnatt allesammans :)

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; tack detsamma du! :D

2011-11-26 @ 00:47:25
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv: vet inte riktigt kanske vara med kompisar själv? :)

2011-11-26 @ 10:07:01
URL: http://onlysalexandra.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0