halva dagen har redan gått

2011-11-17

Har nu äntligen kommit hem från skoldagen. Har ätit lite också, så att jag inte går hungrig till kvällen. Är ensamen hemma, fast tror faktiskt att Robin också är hemma uppe hos honom.

Skolan idag jag varit helt okej. Tycker faktiskt att jag har jobbat skapligt bra på alla lektioner och varit med. En klapp på axeln till mig själv.

Man undrar när man ska åka tillbaka till a-rum igen för att klippa sig? Mamma är just nu i stan och övningkör med en vän, skulle jag tro. Och till dom vi ska till, han slutar inte förrens fyra. Och vi vet inte om vi ska komma på direkten eller om de ska äta middag först? Får se. Tänkte faktiskt att försöka få tag på mamma nu.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0