inget liv utan musik

2011-11-03

Härligt, har hela huset för mig nu! Mamma drog precis in till stan med Shelby, lämna henne till hennes rätta ägare och sedan gå kvällspromenad. Pappa är och handlar. Storebror har dragit till Värmland med sin flickvän. Anna är med sina vänner. Och jag blev jag kvar hemma. Så vad ska man hitta på? vända huset upp och ner med dunkande Green Day musik så att grannarna lackar ut? :D


Hade det grymt skönt förut efter middagen med Shelby. Vi båda var helt slut och la oss i min säng och sov. Myste med varandra och snarkade. Grymt skönt! Har verkligen varit trött idag. Måste nog få till med mina sovvanor osv.

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; yes! Ha en fin kväll!(:

2011-11-03 @ 20:39:27
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0