klar med första dagen i skolan

2011-11-07

Första skoldagen är avklarad. Känns seriöst som att det bara hade varit en vanlig helg. För allt var som helt vanligt. Vi var trött på morgonen, stimmiga och jag hade mitt vanliga irriterande humör, hah.

Just nu så är det stortsätt kaos här hemma. Shelby och Marie är på "besök" här i Stensnäs. Och vi i familjen försöker hjälpas åt att laga mat, haha. Det slutat som Sunes Jul :') om ni har sett den? det borde ni tycker jag.

Vill ha den som julkalendern iår, hah. Kollar inte precis på julkalendern längre, har inte gjort det på fyra år eller något. Det har blivit så urtråkat de senaste åren för att det inte är några roliga. Men man kan inte bli för gammal för Sunes liv inte. Så han kan vara med i julkalendern igen som repris. 

Men ska fortsätta mitt äventyr till liv. Vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0