klockan har slagit tolv

2011-11-19

Jag mår sjukt illa fortfarande, jag är sjukt trött och jag är gnällig. Så det är nog bäst för oss alla att jag går och lägger mig nu. Ska tydligen upp vid fem också enligt mig själv. Så jag vill nog sova lite innan jag går upp igen ;)
Nejmen imorgon kör vi på städning. Vi körde igång lite ikväll också, med att rensa. Istället för att plugga. Jag är så grymt seg på att sätta igång med pluggandet. Jag väntar tills sista minuter ungefär. Inte bra, jag måste nog ta och skärpa till mig om jag vill komma någon vart.

Men vi hörs imorgon igen och så hoppas vi att jag är på bättre humör då :) godnatt!



Kommentarer
Postat av: Bea

Okej vad mys :) !

Jag skulle egentligen gått till Amba på bloggeventet, men jag vad så trött och sliten efter träningen så det gick inte :/ .. Men det kommer fler gånger :) !

Idag jobbar jag, jobbar alltid varje söndag. Har du också något som du alltid gör på söndagar?? Typ kollar på tv och slappar :D ? haha jag vet många som gör det (; Typ som en avslappningsdag!

2011-11-20 @ 08:13:22
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Frida

härlig blogg du har!

2011-11-20 @ 10:46:46
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: sanashaba'

allt bra idag då?(:

2011-11-20 @ 14:10:53
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0