min vardag

2011-11-03

Har stått och skala potatis nu. Man måste ju vara lite snäll mot familjen när de är stressade. Så snart blir det mat skulle jag tro? eller klyftpotatisen ska nog stå inne ett tag.

Nu är lilla Shelby här hemma igen. Ägarna är just nu upptagna väldig mycket just nu. Hände en hel del i deras liv nu. Jag tror att vi ska vakta hunden i helgen också? får se. Så nu blir det att leka lite med henne :D



Herregud, kollade ut genom fönstret nyss och det är kolsvart. Redan nu liksom. Helt otroligt, jag kommer ju åka hem från skolan på vardagar i mörkret. Härligt! Men snart så kommer snön och alla ljus fram nu till, så då blir det mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har haft en fin dag :)

Kram

2011-11-03 @ 16:53:00
URL: http://sannahestners.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0