nu blir det tacos

2011-03-04

Snart blir det mat här hemma, tacos. Mumma på't. Ska väl hjälpa att skära de sista grönsakerna, så att pappa slipper göra allt jobb.

Ikväll ska jag bara plugga. Ska börja efter maten tills kvällen då Idol börjar. Ska verkligen sitta och råplugga. Frågan är om det blir av nu? Jag brukar alltid hitta på annat och låssas som att jag "glömmer" osv, hihi.

Går fortfarande inte att ladda ner bilder. Vad är det för fel nu då? Orkar inte med massa sånt här då det inte funkar, usch. Men får väl ta och fixa det senare.

Sålänge får ni en google.se bild från mig :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv; Tack så mycket :)

Kram

2011-11-04 @ 18:41:35
URL: http://sannahestners.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0