plugg och åter plugg

2011-11-02

Jaha, då var det kväller ännu en gång. Om jag skulle gå och göra lite läxor. Vet inte om jag har berättat om min lilla historia? men jag blev klar med min novell igårkväll. Var jätte stolt och på ett super humör. Gjorde glädjeskutt osv. Hade suttit hela kvällen och bara skrivit om och om igen. Rivit ut sidorna från blocket och börjat på nya meningar. Jag fick inte ihop någonting. Men så vart jag äntligen klar med det. Och så läste jag genom novellen, och jag fattade inte ett skit av vad jag har fått ihop. Liksom inte ens jag fattade det, och jag som ska vara självaste "författaren" till den. Usch, så får nog starta om från början igen.

Grymt tråkigt att ha massa plugg under ett lov. Men det är bättre att göra det nu än att sitta och vänta in till de sista minuterna. Måste ta i tag med historian och samhällen också. Om jag vill klara av de proven. Men vi hörs gött fölk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) !

Förlåt jag var jätteseg att svara på mina kommentarer denna gång(brukar inte vara det), :D !

Hur är det med dig idag?



Kram Bea :)

2011-11-03 @ 10:43:04
URL: http://svettlukt.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; härligt! Händer idag då?(:

2011-11-03 @ 11:21:43
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; jag ska nog dra iväg och träffa lite folk!(:

2011-11-03 @ 13:51:04
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0