råpluggar

2011-11-30

Jag tror att jag dör av allt det här pluggandet. Har suttit nu från klockan fem och pluggat utan några pauser. Fyfan. Och hur mycket man än nöter in det, så känns det som att man inte lär sig ett skit.

Men jag har gett upp rätts så mycket nu. Så har tid en stund till att blogga lite "seriöst" till er. Skoldagen har varit helt okej. Har fått reda på lite betyg i vissa ämnen. Och än så länge så ligger jag bra till i dom. Helt otroligt att jag får mina första betyg snart. Är fortfarande nervös inför det. Eftersom jag har sånna starka och höga krav på mig själv. Vilket som jag verkligen inte gillar.


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling på bloggen, lottar ut 2 presentkort värda 400 kronor :D Var gärna med! Kramis =)

2011-11-30 @ 20:49:08
URL: http://smnmode.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0