sitter framför skärmen igen

2011-11-17

Och jag är tillbaka. Kom hem för cirkus en timma sedan. Så har inte hunnit att vara hemma så länge ännu. Det vart alltså en heldag i lille A-rum idag då. Precis som igår. Först var jag i skolan, var rätts så chill och skönt. Sedan vart det hem till Matilda, Marcus och de två små barnen.
Blev klippt av Matilda. Hon klippte inte bort så mycket, men den syns iallafall. Ska egentligen spara mitt hår så att de växer ut. Och sedan fixa till en redig frisyr. Låg sedan med ungefär en månads bebis på mig hela kvällen. Runt 3 timmar kanske. Hon låg och sov på mig och jag satt och halvsov jag med. Supermysigt. Ska nog hem till dom lite oftare ;) 

Har ingen bild på mitt "nya" hår ännu. Men det kommer nog imorgon. Ska iallafall försöka komma ihåg och fixa det. Läste genom lite av mitt plugg förut. Så kanske ska gå och fortsätta med den igen? :) hörs!

Kommentarer
Postat av: BEa

Jag gillar verkligen din blogg :D ! Har du gjort designen och allt själv??



Kram!

2011-11-18 @ 09:14:08
URL: http://modelbea.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0