sitter i skolan

2011-11-24

Sitter här i skolan på historialektion. Vi får faktiskt sitta vid facebook, blogg osv för Sten. Han är rätts så chill. Vi har ju varit i Totebo hela dagen. Fast vi hann hem till skolan igen och kom precis till historian. Men eftersom andra klassen när de var i totebo i tisdags så fick de sluta tidigare än vanligt. Så Sten var rättvis mot oss med och vi får göra stort sett vad vi vill.

Jag kan blogga mera när jag kommer hem. Ska faktiskt vara duktigt och arbeta lite grann. Marie är också ute på vägarna och övningkör. Så det sägs att jag får skjust hem och slipper åka buss. Härligt säger jag bara :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0