skoldagen avklarad

2011-11-21

En rätts så lugn skoldag. Hade bara tre lektioner, slappa också. Engelska, svenska och no. Sedan drog vi in till stan med hela skolan, för att kolla på skolbio. Det var väl okej. Bättre än att sitta och arbeta med religione och sånt. Vi kollade på filmen "Tusen gånger starkare". Har sett den innan med klassen, men det var okej.
                             

Nu tänkte jag antagligen gå och hjälpa till med maten, eller sätta mig och läsa genom idrotten tills imorgon. Har ju idrottsprov på morgonen. Härlig start på dagen. Men så jag vet vad jag ska göra ikväll iallafall.

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; härligt! Jo jag är lite trött och så, men annars är det bara bra! :D

2011-11-21 @ 17:12:48
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Vendi

Den ska min klass se på torsdag c'x

2011-11-21 @ 20:12:39
URL: http://vendiidenfina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0