Sveriges historia

2011-11-09

Tillbaka efter någon timma plugg. Försöker verkligen nöta in orden i min skalle och betydelsen av svaren på pappret. Det går väl sisudär.
Delen av familjen som är hemma sitter framför tv:n och glor på Arga snickaren. Och så mumsar de på ostkaka till det. Vill också vara med och mysa. Men eftersom jag hatar både Arga snickaren och ostkaka, så skippar jag det och är social här istället ;)

Min mage kurra väldigt mycket. Även att det inte är så himlans länge sedan vi åt. Men jag får väl äta lite mera då. Ska gå vidare till historian igen snarast. Ska bara sitta här en stund till :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

nice blogg;)

vad har du gjort idag då?:P

2011-11-09 @ 20:56:33
URL: http://onlysalexandra.blogg.se/
Postat av: bella

kika in och kolla om du blev dagens blogg hos mig igår! :D pussssar!

2011-11-09 @ 21:49:41
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0