tillbaka efter skoldagen

2011-11-14

Jag klarade av religionläxan idag utan några probelm, helt underbart härligt. Så nu är det bara att tillbringa sin kväll för nästa läxa. Vilket som är hemkunskap tror jag, på onsdag? Fast dock har vi nog inget skrifligt förhör på det. Utan bara att vi ska förstå oss på't. Jag får väl fråga någon snäll klasskamrat för att stå på den säkra sidan.

Shelby är fortfarande här hemma. Eller skrev jag någonting om det igår? Men hon åker iallafall hem ikväll igen. Hennes ägare har varit i Ullared under dagen, lyckos. Vill också dit faktiskt! Shoppa loss lite.



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0