datanörden här

2011-11-13

Nu blir det att plugga och duscha för min del. Nöta in religionen tills imorgon. Jag kan den nästan utantill. Nu är det bara att se till att få med sig hjärnan in till klassrummet också. Hur det nu ska gå till? hah.

Lille Shellby är här hemma också. Så har lekt och gosat med henne en del av dagen. Nej men nu måste jag fortsätta mitt liv. Har varit en extrem datanörd hela kvällen nu, usch. Så vi hörs senare. Antagligen ikväll eller imorgon igen :)


Satt och bläddrade genom mina bilder. Och hittade den här? det var ett tag sedan nu när det togs. Izza är ju fotografen. Det var en helg på sommarlovet, goda tider då :D


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0