en dag i A-rum

2011-11-16

Förlåt för att jag inte har bloggat något under dagen förrens nu. Men har inte varit hemma på hela dagen och har inte haft tillgång till dator. Men nu så kan jag köra ett inlägg.

Skolan idag har varit helt okej. Det har känns som torsdag hela tiden tycker jag. Så har gått och längtat efter att det ska bli morgon för att det skulle vara fredag då, hah. Men lektionerna gick snabbt och smidigt.

Efter skolan så hänkade jag med Malle hem med Anton och Izza. Vet inte riktigt vad som hände där, men jag satt där hemma iallafall. De tvingade mig till att spela på deras konstiga spel, roligt. Så nu kan jag det. Dödade Anton flera gånger. Oskar och Malle också för den delen :') känner mig redigt stolt över det.


där har ni dom, spelnördar ~ fattar inte att det är deras vardag..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0